LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday, 12 January 2021

Update untuk tahun 2021

 Setelah hampir 2 tahun menyepi dari sebarang update, akhirnya kembali semula. Sejenis kalau datang perangai malas nak update blog, maka bersarang la blog ni.

Hari ni saja la nak tengok balik blog yang dah lama bersarang ni, sambil tu kemaskan mana patut. Sambil godek sana sini. Baca cerita-cerita lama dalam blog sendiri sambil tergelak sebab nampak la gaya menulis dari awal menulis dari zaman 20an muda mudi dulu sangat la kelakar.

Menulis dari zaman belajar lagi tapi di tempat lain rasanya Friendster kot yea, tak ingat dah dulu-dulu punya media sebelum secara tetap menulis di blog ni .

Aishh rindunya bila ingat balik memori lama,menulis sekadar suka-suka jer. 

Lani dah masuk tahun 2021 haa..macam-macam berlaku kan..

Esok dah mula PKP semula, tabah la kita semua mengharungi dugaan ini. Entah bila blog ni akan dikemaskini lagi. Moga kerajinan datang semula...



No comments:

Post a comment