LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Wednesday 1 November 2017

Lazada Online Revolution Blogger Contest

Hei semua sekarang sudah November berita baik untuk para blogger, kini LAZADA Malaysia tengah mengadakan LAZADA Online Revolution Blogger Contest bermula 1 November sehingga 14 Disember 2017.



Contest ini adalah sempena kempen Online Revolution:Shop The Universe (https://www.lazada.com.my/online-revolution) bermula 11 November sehingga 14 Disember 2017. Uolls jangan terkejut bila nampak banyak discount melampau-lampau untuk barangan terpilih. 

Berbalik pada contest ni, beberapa soalan perlu dijawab antaranya..jeng..jeng..jeng..

a. Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience?

Hei mesti la ingat, I beli Salav VC-8401 2 in 1 Push-Rod Portable Vacuum Cleaner. Kalau ikutkan banyak lagi barang yang I dah beli dari Lazada. Macam vacuum nih, sangat puas hati dari saat pembelian ke penghantaran, service memang tip top barang cepat sampai di tangan dan sama seperti dalam iklan.

Sejak ada vacuum ni, kerja jadi mudah segala kotoran habuk terutamanya senang di bersihkan, terutama di sudut yang sukar dicapai. Mudah disimpan tidak memerlukan ruang yang besar. Ringan sehingga budak kecik Ammar pun sibuk nak vacuum sama.

b.Which types of products would you prefer buying online?

Hurmm...kalau beli online I suka beli produk peralatan rumah, hiasan rumah dan juga pakaian wanita.

c.What do you love about online shopping?

MASA..haaa..ni sebab utama kenapa I suka sangat online shopping. Masa itu emas jadi dengan online shopping I dapat jimatkn masa keluar rumah untuk membeli sesuatu barang. Nak pula sekarang ada anak kecil lagi laaa perlu untuk online saje. 

Dengan online sahaja, I boleh survey terlebih dahulu barang yang I nak. Masa nih kita boleh meneliti setiap produk dengan lebih teliti, nak pula kalau dapat discount itu satu bonus.Sape tak suka kalau ada discount 30% , 60%  kan?? Dari segi harga pun banyak beza, sape tak suka kalau harga lebih murah dari di kedai, I selalu dapat tiap kali shopping di Lazada. 

d.Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution Sales?

Haa.. ni soalan paling best, sebab I dah mula mencari produk yang dah lama I nak.


Ini la yang I nak, Retractable Foldable Stainless Steel Clothes Hanger 3 Layer.

Tengok pada harga, nampak perbezaan kan.

Memandangkan ruang bilik amat la terhad, dengan produk ni dapatla menjimatkan ruang. Dah lama cari sekali ada di Lazada,lagi la senangkan.

Jadi jangan lupa Lazada Online Revolution Sales (https://www.lazada.com.my/online-revolution/) bermula 11 November sehingga 14 Disember ini ada bermacam-macam produk dari jenama terkenal yang bakal menarik perhatian uolls. 


2 comments: