LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Wednesday 11 October 2017

Permainan LEGO : Minat terbaru Ammar

Sejak masuk NINJAGO Challenge yang lalu, boleh baca di sini. Minat budak kecik Ammar dah ke arah LEGO pula. Sejak hari tu asik minta di belikan LEGO.



Kalau dulu budak kecik Ammar nih pantang nampak kereta, kalau boleh semua permainannya adalah kereta. Tapi sekarang sudah mula sukakan permainan Lego.

Setelah berkira-kira maka hari Ahad lepas bawak la budak kecik Ammar ke Sunway Pyramid untuk mencari LEGO. Bila masuk kedai Box Of Bricks , mula la pencarian kami. Rambang mata oiii banyak pilihan, tanya budak kecik Ammar berkenan yang mana?? kalau boleh semua dia nak, rambang mata sudah..

Pilih punya pilih akhirnya kitorang pilih LEGO Classic Creative Box untuk Ammar. Ada 900 pieces dan ada buku idea membina lego.



Kitorang pilih ni sebab banyak dan bermacam-macam binaan boleh di buat seperti kereta, bot, naga dan banyak lagi. So far I tengok Lego nih sangat bagus untuk budak kecik Ammar, sebab merangsang otaknya berfikir dan menjadi lebih kreatif. I hanya carikan lego yang sesuai dan budak kecik Ammar pasang berpandukan buku panduan.

Selain dari itu, dapat la I pun join sekali bermain, syok juga sekali sekala main permainan budak nih.😉😉


1 comment:

  1. Seronoknya dapat lego..dulu kecik-kecik suka jugak main lego.. tapi jangan sepahkan merata terpijak nanti..

    ReplyDelete