LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday, 26 September 2017

Jari gemuk Dan typo berpisah tiada

Bila jari ni agak berisi selalu la hadapi masalah nak menaip terutama bila berbalas mesej.

Typo tuh dah pasti kadang sampai terlepas hantar, mula la lepas tu penerima mesej tak faham, kena taip baik.

Paling haru kalau yang kita taip tuh salah maksud ke lucahan.. aiyoo 1 hal pula kang penerima ingat kita berlucah pula. Hurmm

Kalau dengan family atau kawan baik boleh lagi berlawak salah typo, kena kat orang lain kan dah lain malu malu..

Tiap kali nak post entri ni mesti baca berulang-ulang. Tengok tiap 1 huruf sambil mengeja..

1 comment:

  1. heheh typo ni kadan2 terlampau laju menaip pun boleh typo. ye dak

    ReplyDelete