LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Wednesday 4 April 2012

Aku Mencintainye Sepenuh Hati....Noktah...

mmmm..macam mana nak mulakan ye?? dari saat aku kenal die atau dari saat kami bertentang mata??hari pertama melihatnye aku udah terpaut..dari suaranye, matanya, usapannya amat menyenangkan dan mendamaikan.....

Dari sehari ke sehari kami makin rapat dan rasa amat disayangi dan selamat berada dalam dakapannye...bila aku sedih die dengan penuh sabar dan kasih sayang menenangkan aku...

setiap gerak geri aku diketahui..pernah dulu aku merasakan die silap dalam menilai aku, tapi lama kelamaan bila usia makin bertambah, aku mula faham dan akui die memang kenal siapa aku sebenarnya....kate orang memang xde ruang nak kelentong la...sume ada dalam tangannya..

mmmmm....kalau nak diceritakan setiap apa yang berlaku antara aku dan die memang xkan pernah habis... yang aku tahu cintanya padaku adalah sejati....

setelah cintaku pada Allah dan Rasul...die cintaku yang seterusnya....
yup my mother...
I
Love
U
Ma
.
.
Selamat Hari Lahir

Takde yang lebih penting dari melihat senyuman dan kegembiraan seorang ibu yang melahirkan kite ke dunia ini...My mum adalah segalanya...





No comments:

Post a Comment