LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday 21 February 2012

Cara aku hilangkan tekanan..

Yup sekarang nih memang banyak tekanan yang datang dari banyak sebab..di office, rumah atau keadaan sekeliling kite pun boley jadi punca kite tertekan...aishhh lumrah hidup, xde tekanan xd la life...yela cube korang bayangkan kalau hidup nih senang sangat ikut macam yang di rancang pun xbest gak kan...tekanan tekanan gak babe, yang penting jangan over sampai xterlawan sudah...

Macam aku, kalau tension j cara paling senang dan mudah aku suka borak or cari topik yang best sambil-sambil tuh gelak ketawa ngan kawan-kawan, tapi awas jangan melampau sudah...kang ade yang kate buang tebiat...xpun jalan-jalan ukur bangunan, tawaf satu bangunan pun orait gak..otak tengah tension mana perasan yang kite dah pusing tempat yang sama banyak kali...

Selain tuh larikan diri sebentar dari tempat yang buat kepala lagi tension, example la kalau aku tension sebab hal office, aku suke lencong kejap kat tempat len..buat-buat la ade hal kejap...tu sekadar melepaskan lelah sebentar la..

Tapi kan dalam banyak-banyak benda, balik kampung jumpa family adalah cara paling berkesan hilangkan tekanan...ntah la bila aku bersama family, aku rasa selamat dan segala masalah, tekanan jiwa or ape-ape yang xmenyenangkan hilang bila dapat berborak ngan family...kira nih ubat paling mujarab la.....

mmmmmm.....aku tengah tension nih...kena balik jumpa family lah nih..rindunye...

No comments:

Post a Comment