LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Friday 28 January 2011

warkah buat sahabatku..

salam dan selamat malam..sebelum tido malam ni i nak wat pesanan buat sahabat yang dah lama xberjumpa, bukan jauh pun keramat ngan putrajaya tapi tuh la asal nak g sana j ade yang menghalang...hehehe..ampun ye bukan sengaja xmau p rumah hang tau...

lani mengharapkan FB or YM j la kalau nak bertanya khabar pun..ntah ape la cite terbaru die pun xtau...ritu ingat baru j nak chatting tapi sayang seribu kali sayang die plak busy...

buat sahabatku...sila la respond mesej i tuh..xsabar rasanya nak dengar hot story dari hang..adakah hang sudey dilamar??? ececehhh..

sila cepat cite sebelum i pikir bukan-bukan..

sekian,terima kasih

2 comments:

  1. owh sahabatku ain..time hg ym aku mesti aku tgh bz...bila aku tgu hg, hg pulak tak online

    aku mintak maap ye sbb smlm aku mmg tdoq awai sbb pagi ni aku balik kampung awai pagi..so i feel free 4 a week...ok...hehehe so just ym me

    ReplyDelete
  2. sha:aku tau hang busy...huhuhu.sory la rini baru dpt bk..berukbank aku slow nk mampus bila kat rumah..so malas nk buka blog..

    ReplyDelete