nuff ads

Wednesday, January 26, 2011

Piano diketuk selaju kalkulator..

salam dan selamat petang..
baru lepas lunch mata ngantuk tanpa dapat ditahan lagi
kepala minta disorangkan bantal
perut kenyang hati senang mata pun
minta tido barang seminit dua....zzzzzzzzz
.
.
.
ok dah lega sikit kasi sambung balik ini cerita
ampun kalau bosan ngan permulaan entri ni
sumpah x tipu mata memang ngantuk tahap dewa
kejap sekali lagi..zzzzzzzzz
.
.
ok kali ni xmain-main dah...
terus pada tajuk...
nampak header blog ni ade pic kalkulator???
rupanye ade gak yang tertanya-tanya
apa la si purple tuh nyibuk jadi header
xsangka hanya sekeping pic pun jadi persoalan mmmm..
ok la ni nak cite asal usul cik purple
sampai boley jadi header

jawapan die senang sebab i xpandai kira guna tangan
maka perlukan cik purple tuk bantu..
ok boley terima jawapan i tuh??
xboley gak??
mmm....

canggini la i keje guna kalkulator..
banyak main nombor la..
keje ape..teka la sendiri ok..
nape purple??
sebab i suke purple la...
senangkan??

ape kaitan ngan piano plak???
ok la..sebab dah biasa malah jari-jari i
boley hafal setiap nombor atas cik purple
maka i boley tekan dengan pantas tanpa melihat
hebat kan??

habis tuh ape kena ngena ngan piano??
aiyoo..xdapat lagi??
mmm..bayangkan korang main piano dengan kadar
kelajuan yang tinggi..hasilnye bagaimana??
ok pada yang dah pro tuh bunyinye sudah tentu sedap didengar
kalau dapat yang beginner cam i yang baru reti tekan-tekan ni
cam mana plak bunyinya??
serius BURUK siap kena tegur ngan cikgu yang ngajar..

ayat feveret si cikgu:
"u xyah la laju-laju not nice"
"relax main slow2"
"feel it"

aiyaaa amoi
i dah wat selambat yang boley la ni
tangan ni haa laju j nak mengetuk
sindrom kalkulator la ni
nak tekan laju j..

tapi
sekarang dah ok sket
dah pandai kawal jari-jari agar behave
makin sedap j bunyinye merdu la
hehehe..tang ni xtipu..(ayat semangat tuk diri sendiri) .
.
bila dah pandai nanti
i nak main lagu dari cite ni
.
.

best kan lagu-lagu die especially yang guna piano..
InsyaAllah suatu hari nanti i boley main lagu tu...

ok sampai sini sambung tido balik...
zzzzzz.....
-adios-

3 comments:

  1. Wah.. Pndai main piano rupenye. kelakar yg psl sindrom kalkulator tu. huhu

    ReplyDelete
  2. mawar merah: xde la pandai mana :)sket2 boley la..

    ReplyDelete
  3. pas ni leh la aja main piano..eh biola ek..eh piano ke..ahhh, ape2 jela..saje interframe..hehe

    ReplyDelete

nuff ads