LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Thursday 26 October 2017

Dato' Seri Vida Bawa Pelajar Tahfiz Tunai Umrah

Alhamdulillah rezeki anak-anak tahfiz bila jutawan kosmetik Dato' Seri Vida bawa mereka menunaikan Umrah.



Menerusi laman Instagram, Dato' Seri Vida turut memberitahu hasrat membawa anak tahfiz sudah lama dan sering tergendala, dan akhirnya impian itu tercapai jua.

"Alhamdulillah setelah banyak kali tergendala akhirnya impian saya tercapai membawa anak-anak tahfiz ke Umrah.

Cuma saya tak boleh pergi bersama saya balik diaorang pegi..takpelah

Yang penting lepas hasrat saya..

TAPI KAN.. ada lagi niat

Saya nak bawa pengguna Pamoga yang pulih dari penyakit yang tak sangka bole sembuh..

Lepas minum Pamoga untuk saya bawa ke Umrah"

Wah lepas ni rezeki pengguna Pamoga pula.. moga Dato' Seri Vida dimurahkan rezeki agar boleh bantu lebih ramai yang memerlukan..

3 comments:

  1. Semoga boat dia mmg ikhlas nak bawa g umrah Tu. Bestnya g umrah Ada sesapa nak raja mama tak ngee

    ReplyDelete
  2. Bagusnya dia. Semoga urusan DSV dipermudahkan

    ReplyDelete