Dah 8 bulan anakku sayang.. - NIA KHAIRUDIN

Breaking

MACAM-MACAM ADA

Post Top Ad

Sunday, August 10, 2014

Dah 8 bulan anakku sayang..

Yup..pejam celik pejam celik dah masuk 8 bulan anak manjaku Ammar Fatah.. haii cepatnye masa berlalu...perkembangan sekarang Ammar dah boley buat pusingan 360 darjah..ikutkan anak orang lain yang seusia die ada yang dah pandai merangkak tak pun duduk...tapi tak pe lah padaku biar lambat asal selamat hihihi... dalam banyak benda aku perasan  sesuatu tentang Ammar. Die nih jenis pemerhati dan aktif, tangan tuh kalau boley nak capai j  kalau tak dapat tangan die akan mengigil... sampai satu tahap masa mandi die cuba nak pegang air.tengok memang kelakar..ada k nak pegang air???? aku cuba ajar yang air tak boley di pegang macam benda lain. ajar die tepuk2 air..aiii suka plak..habis basah baju mama...Ammar memang suka air..kalau boley duk dalam bilik air pun die sanggup gamak nye..hurmmmm

No comments:

Post a Comment