nuff ads

Sunday, August 10, 2014

Dah 8 bulan anakku sayang..

Yup..pejam celik pejam celik dah masuk 8 bulan anak manjaku Ammar Fatah.. haii cepatnye masa berlalu...perkembangan sekarang Ammar dah boley buat pusingan 360 darjah..ikutkan anak orang lain yang seusia die ada yang dah pandai merangkak tak pun duduk...tapi tak pe lah padaku biar lambat asal selamat hihihi... dalam banyak benda aku perasan  sesuatu tentang Ammar. Die nih jenis pemerhati dan aktif, tangan tuh kalau boley nak capai j  kalau tak dapat tangan die akan mengigil... sampai satu tahap masa mandi die cuba nak pegang air.tengok memang kelakar..ada k nak pegang air???? aku cuba ajar yang air tak boley di pegang macam benda lain. ajar die tepuk2 air..aiii suka plak..habis basah baju mama...Ammar memang suka air..kalau boley duk dalam bilik air pun die sanggup gamak nye..hurmmmm

Saturday, August 9, 2014

Kami tak sihat..

Assalamualaikum..hampir 2 minggu kite beraya, syok oo sebab tahun ni beraya bersama anakku Ammar. Tengok baby pakai baju melayu comey sangat...alo alo cute wehh.. Seminggu pertama memang raya sakan. ziarah menziarahi sedara mara baik jauh atau dekat. Masuk minggu kedua...haaaa...kami tak sihat. bermula dengan baby Ammar selsema dan batuk2. di ikuti dengan i plak tak sihat....woooo haru kami dua beranak sakit berjemaah. xselesa sangat nak plak bila tengok Ammar yang cam susah nak bernafas. moga kami cepat sembuh...aminn

nuff ads