FoLlOw Me...

Saturday, November 10, 2012

Anugerah Skrin 2012

Tak tahu nak cakap apa pasal Anugerah Skrin 2012 kali nih, yang pasti ni lah anugerah skrin yang pertama kali buat I tak tengok sampai habis...selalu kalau dah start tengok sesuatu rancangan macam nih memang sampai habis ku tunggu...tapi kali nih mmmmmm....

Sejujurnya lah Anugerah Skrin kali nih memang hambar dan merapu, dah macam tengok pementasan budak2 skolah j gayanya...opsss ampun yaaa tapi tuh la yang I rasa..tengok komen kat FB pun kebanyakannya ramai yang cakap hambar dan merapu..

Yang best pada I pun bab Rita dan Ady Putra dan juga penyampai yang banyak menghidupkan suasana..nak harapkan penyampai??? eh depa tuh penyampai k??? sungguh I xfaham.mungkin salah I juga x tengok dari awal dan xsampai habis pun, lalu ia tergantung di situ...

Dari duk layan anugerah skrin 2012 bek layan cite korea, nah amik kau dah tersangkut nak tengok sampai habis...

No comments:

Post a Comment