LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Wednesday 12 September 2012

September

Salam pada yang sudi membaca blog picisan nih, ececeh bajet diri tuh hot la kalau ade orang yang bace.xp biar perasan sendiri ada orang yang baca walau pun yang selalu buka diri sendiri.

mmmmm.....dari i merapu baik  i bercerita pasal diri,bukan la tentang diri sangat pun tapi lebih kepada orang2 terdekat dengan i, senang cite kamceng la ni sahabat sehidup semati la katekan..ok kite mulakan sekarang cewahhh...

 I mulakan cerita dengan sejarah yang berlaku di dalam dan luar negara dulu barulah cerita setempat..

September bulan yang penuh sejarah buat negara kite kerana setiap tahun iaitu 16 Sept kite rakyat Malaysia akan mengingati tarikh ini sebagai Hari Malaysia(kalau nak tau lebih detail sejarah pasal tarikh nih sila google ea)selain tuh ia juga tarikh penting kerana di suatu tempat lahir seorang bayi yang secara xlangsung berkongsi tarikh sejarah dengan negara tercinta(motif di sini sila ingat itu tarikh beday penulis maka paham2 la ye kepada sesiapa yang mengenali apa yang patut anda buat ea)11 Sept juga kalau uolls igt la kan hancurnya WTC di US(sila tanya Mr google juga)kita ringkaskan aje cerita ye...

8 Sept yang lalu juga merupakan tarikh penting buat sahabat baikku lin yang selamat bergelar puan. selamat sudah sorang hamba Allah..14 Sept pulak sorang lagi yang bakal menamatkan zaman bujang tahniah sha....alhamdulillah i sebagai kawan baik sangat gembira dengan bertukarnya status korang...insyaAllah akan ku cuba hadirkan diri d setiap majlis...p kenduri orang rasa sangat best sebab makan free dan bergambar sakan, yang xbest kalau tahu kita masih bujang mula lah soklan-soklan cepu cemas di lontarkan...kadang-kadang malas dah nak jawab,kalau dah kawen plak lain pula soklannya..hailaaa soklan yang sama berulang-ulang kan...eh bukan mengeluh bila ada yang bertanya nih tandanya orang ambil berat pasal kita..think positive k..

Kalau nak bercerita pasal diri rasa malas nak panjang-panjang, senang cerita nanti kan saja bila sampai masa akan ada la cerita tentang penulis...hihihihi saja j nak bagi suspen... hah tuh la die antara cerita yang berlaku d bulan September nih...erkk boley ek cakap camnih...mmm..belasah j la kan..

Akhir kata saya sayang kamu...erkkk tetiba.ok bye

Wasalam...Sekian..

No comments:

Post a Comment