LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday 15 May 2012

Sekadar luahan rasa

Salam, dah lama blog nih terbiar usang tanpa apa-apa catatan...bukan berhenti menulis, cume memberi masa pada diri untuk bertenang dan merenung kembali ape yang berlaku.. yup dalam beberapa bulan nih banyak perkara yang di luar jangkaan berlaku dalam hidup..setiap detik banyak yang berlaku dan merubah perancangan yang dah sedia di atur..kita hanya mampu merancang, dan DIA yang menentukan segalanya.sape kita mahu menentang tiap yang berlaku??

Banyak soalan yang tak mampu di jawab dan memuaskan hati tiap orang yang bertanya, bagaimana harus dijelaskan kalau ia melibatkan sesuatu yang sukar ditafsirkan???misalnya soal hati..hati tu Allah yang pegang, bila-bila masa DIA boley merubah hati seseorang...usah ditanya mengapa aku memilihnya, tiada jawapan yang boleh aku beri..hanya DIA yang tahu dan mengerti...

Tiap keputusan yang di ambil pasti akan ade yang terluka, aku tak mampu membahagiakan semua orang..dan keputusan yang di buat berdasarkan apa yang aku rasa perlu pada waktu itu..aku tak mampu membaca pemikiran orang.. seperti tulisan aku ini, mungkin akan ada yang salah faham padahal niat di hati hanya ingin mencatat sesuatu dalam blog (dah name pun blogger kan)... Maaf mungkin aku tersalah tafsir atau secara tak sengaja melukakan hati sesiapa tanpa aku sedar.banyak hati yang perlu dijaga mungkin aku terlepas pandang..beribu-ribu maaf..

Alhamdulillah keputusan yang aku buat diterima dengan hati yang senang oleh orang penting dalam hidup keluarga dan juga my best friends...

p/s: to my best friends.. korang kenal aku lebih dari aku kenal siapa diri aku...



No comments:

Post a Comment