rezeki melimpah ruah.. - NIA KHAIRUDIN

Breaking

LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday, July 19, 2011

rezeki melimpah ruah..

Assalamualaikum...lama sudah xjenguk blog nih
bukan dah x menulis cume xsempat nak update
almaklum la baru tukar keje..
masih terkejar-kejar susun masa

tapi bukan itu yang i nak cite
ni pasal rezeki yang datang melimpah ruah
senang cite pas dapat job sekarang nih
makin banyak pulak panggilan interview yang datang
setakat nih dah 3 panggilan interview yang terpaksa tolak
tu pun atas alasan dah dapat keje...

aishhh selalu macam nih kan
bila dah dapat sesuatu, yang len pun muncul la
memang kekadang boleh buat kite rasa cam bengang pun ade
dalam hati selalu berkata
masa nak xmau plak panggil
dah dapat baru berebut panggil
haisshhh...

tapi tula, kalau dah rezeki kat mana2 pun sama j..
eh iye k?? ntah la..so far keje skang masih ok..
xsampai sebulan boley la kate sume nye indah belaka
cube tunggu setaun, masih indah k???

No comments:

Post a Comment