Hallo sibu.. - NIA KHAIRUDIN

Breaking

LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Friday, March 4, 2011

Hallo sibu..

assalamualaikum buat kamu-kamu semua
tatkala ini i dah selamat sampai sibu
aloo yang i duk sibuk canang cuti seminggu dalam entry yang lepas
sebab nak gi sibu j
hehehehe

pada yang ingat i cuti lama sebab kawen tuh
maaf la anda sudah silap wokeh...
i bercuti saja nak jauh dari KL
ni 1st time sampai sini sensorang
berani dok???
hehehe....
selama ni kat KL j berani jalan sensorang
kali ni nak cabar diri g jauh sikit
jauh-jauh pun sampai ke sibu gakk

ok la sampai sini saja tuk hari ni
nak cite lebih belum ada lagi cite menarik yang nak
share ngan korang...
len kali wokeh..tapi bergantung pada keadaan la
kalau tenet lombab terpaksa la tunggu i balik KL

ok i just nak cakap
....HALLO SIBU...

5 comments:

  1. best tak jenjalan sibu..???
    brape sume kos pegi balik mkn shopping, tpt tinggal..??meh2 cpt2 cite k..

    ReplyDelete
  2. hehe amacam sibu?? seronok takkk..:)

    meh ke rumah..

    ~saye masih mude lah!~

    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  3. kita nak cakap hallo nia. enjoy yourself ya. hihi

    ReplyDelete
  4. anda ditagged!!!

    http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/2011/03/jom-join-bloglist-pak-cek-biola.html

    ReplyDelete