mangkuknye mamat.. - NIA KHAIRUDIN

Breaking

LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday, January 4, 2011

mangkuknye mamat..

tengok tajuk pun dah tau i memang bengang giler
plus geli geleman..
ni baru j berlaku masa orang len sibuk lunch,
i plak menyibuk kan diri nak wat cash deposit
duit xbanyak pun ada la dalam sejuta rupiah huhuhu...

masa tu mamat depan i tengah masukkan duit
lama gak la i tunggu..ade la 3,4 minit..
tu okeh la sebab mesin tuh xsudi terima duit die tu pasai lambat

yang i nyampah plus geli sesangat badan die berpeluh hokeh..banyak plak tuh
die lap ngan tangan j..kalau guna kain tuh dah boleh perah kot..
yang nih pun i xkisah, bukan badan i pun..

bila turn i plak nak masuk duit
i nampak ade air kat button mesin tuh..
wooo geli siot air ape nih???
ni sah peluh mamat senget tuh..
pusing pale cari mamat tuh, die tengah lap peluh hokeh..
perrr nak muntah..
mana tisu?? mana tisu???
nasib buruk xde plak tisu
terpaksa la hati2 tekan button tuh
tu pun main tekan hujung2 j xmau kena..yarkkk

dah settle blahh terus
sampai opiz terus cuci tangan...kot2 la kena kan
bukan nak ngutuk..(ececeh memang dah kutuk pun)
jaga la kebersihan sikit, kalau malas gak tok sah la meninggalkan bakteria kat orang len..

5 comments:

  1. muakkakakkakakka.. kelakar nya....lainkali bw botol air, curah terus atas Atm tuh. pastu ko lak yg kena masuk balai. rosakkan mesin ATm. HAhahHAHhahHAH..

    ReplyDelete
  2. maybe nia shld buat cam kakchik. dlm henbeg, standby tissue dn hand sanitizer. kakchik slalu buat camtu.

    ReplyDelete
  3. kakchik:good idea..pasni kena ade sume tuh..kot2 jadi lagi perkara camtuh..

    ReplyDelete
  4. aqila safuan:memang geli..yarkk

    ReplyDelete