untuk makluman anda.. - NIA KHAIRUDIN

Breaking

LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Post Top Ad

Post Top Ad

Monday, October 25, 2010

untuk makluman anda..

Salam sume..

hehehe..
hari ni mood tersangat la baik..
mmmm..nak tau nape hehehe...
cuti i dah lulus huhuhu...
best wooo mula-mula tuh punya la takut kalau-kalau x dapat
alih-alih bos luluskan hehehe..best sesangat..
mula-mula bos tanya la nak gi mana cuti banyak-banyak nih??
dengan muke seposen i jawab la nak balik kampung bos, mak cik i kawen...
nasib baik terima...

so 10,11,12,16,17,18 & 19 Nov 2010 ni
jangan kacau i ok especially melibatkan urusan kerja..
memang berangin kalau ade yang ganggu...
sebarang panggilan telefon xkan di layan sama sekali hehehe...
cuti maka my hp pun cuti gak..off la wehh..
hehehe...sekian..

6 comments:

  1. fulamak! my kazen!! power u!!abis cuti u rembat!!

    ReplyDelete
  2. 3 yg awal tuh i kat KL laa..ade class..isnin pun ade gak so betul2 cuti start 16hb laaaa..

    ReplyDelete
  3. i pun nak cuti gak..tp xbyk hari la..sekejap je..huhuhu..

    ReplyDelete
  4. Chikedees: jom bergembira haha
    cdah:cuti j asal dapat duk rumah ok laaa..

    ReplyDelete
  5. best la ko beraya haji di kelate kan..hehe..aku raye kt sini jela kot..cuti 1 hari je kan..

    ReplyDelete

Post Top Ad