terima kasih.. - NIA KHAIRUDIN

Breaking

LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Post Top Ad

Post Top Ad

Friday, October 29, 2010

terima kasih..

susah sangat k nak ucap terima kasih??
bukan susah mana kan kan kan??
bukan la mengharap sangat nak orang cakap terima kasih
tapi agak-agak la kalau dah tiap kali
tolong tu, sila la ucap terima kasih tak pun senyum k
sejuk gak la hati ni yang bersusah payah membantu
mmmmm.....

Budi bahasa kan budaya kite..

3 comments:

  1. hmm..klu org tu x nak ckp tima kasih.. awk jer yg cakap tima kasih kat dia.. (^__^)

    ReplyDelete
  2. mmmm..ade baik gak tuh huhuhu

    ReplyDelete
  3. mmg budaya org kite dik..
    kadang2 bukan kite nk disanjung atau ape2
    cume biarlah buat kite rase ..ooo..ada jugak yg menghargai..

    kalau sy org xucap thanks..
    sy yg ucap thanks kat die even die yg tolong pon..
    bia die terasa skit

    ReplyDelete

Post Top Ad