Rahsia Bantal - NIA KHAIRUDIN

Breaking

LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Post Top Ad

Post Top Ad

Wednesday, October 13, 2010

Rahsia Bantal

Salam sume..
kali ni i nak share 1 info yang i dapat dari member iaitu pasal bantal, yela sume orang kalau tido sure la pakai bantal kan..tapi korang tau k maksud di sebalik bantal-bantal yang korang guna tuh??? kalau berminat nak tau sila la bace ok...

1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa Seni. Mereka Mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap Lukisan, muzik Dan sastera. Perasaan mereka halus Dan jiwa mereka romantik. Kadangkala Ada yang Boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui Mimpi. Mereka Juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang keyakinan. Dalam Kehidupan seharian Mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka Jarang membuat Keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan Pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada Dan boleh Menerima keadaan Seadanya. Mereka juga membuat keputusan Berdasarkan fikiran Dan Bukan nafsu semata-Mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang Bergaul dgn Org ramai, malah kaku dalam pergaulan.. Ini Menyebabkan mereka Cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar Menempuh jalan pintas Untuk mencapai cita2. Mereka tidak suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat Tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan Membawa kepada Sifat ego.

6) Tidak punya bantal
Yang ni memang betul-betul kesian..pada yang xde sila la beli yee..

so korang sume agak-agak yang mana satu ye??

6 comments:

  1. tdo ngan byk bantal...hoho...ade la yg btol

    ReplyDelete
  2. anis tdo guna 1 bantal jek ntuk letak kat kepala kadang2 takde bantal pun no hal.. hahaha..

    tapi yg wajib ada ialah TEDY!!!!!

    ReplyDelete

Post Top Ad