LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Saturday 2 October 2010

myfriends2u.com laman sosial buatan malaysia

salam sume...

sekarang ni macam-macam laman sosial yang dah ade kat tenet, antara glamour ngan x j...ni i nak cite pasal 1 lagi laman sosial yang dipanggil myfriends2u. laman sosial yang baru ni lebih kurang dengan laman sosial yang paling glamour sekarang nih,kalau tengok layout die la..

tapi apa yang menarik tentang laman sosial ni, i dapat maklumat yang laman sosial ni buatan malaysia tau..i tau pun melalui Majalah i keluaran karangkraf edisi september ritu..

haaa cuba korang tengok layout die not bad rrr..
ni i dah try wat...lebih kurang j ngan yang sedia ada, so xlah susah sangat..

myfriends2u ni bukan setakat laman sosial saja tau, apa yang lebih menarik ia turut memperkenalkan ruangan khas untuk mereka yang nak cari kerja tapi kat Malaysia saja la..haaa kan bagus tuh selain dapat berinteraksi ngan kengkawan kite juga boley mencari kerja dalam masa yang sama..menarik kan???

ni la ruangannye tuk sesape yang nak cari keje...isi j ape yang patut..

so kengkawan sume ape tunggu lagi jom la kita try myfriends2u plak..nak lagi ini buatan Malaysia..mari la kita sokong yeee..

kalau korang berminat sila la click di http://myfriends2u.com .

7 comments:

  1. hehehe akhirnya jmpa gak pengguna MF2U...ADDLA muhammad amirul arif gorgo...hehehe

    ReplyDelete
  2. heeheheh pujangga pun ade MF2U..MUHAMMAD AMIRUL ARIF GORGO

    ReplyDelete
  3. Ini BUKAN laman web buatan Malaysia. Source code asal laman web ni adalah dari socialengine.net. Pembangun laman web ini hanya mengubah sedikit sahaja pada kod asal yang telah dibangunkan oleh bangsa lain tersebut.

    ReplyDelete
  4. khairul hisyam: thanks for ur info..

    ReplyDelete