Header Ads

malang bertimpa-timpa

salam..

2 minggu ni nasib i memang xbaik sangat, pelbagai dugaan yang datang..sob sob sob..memang tarak ong la huk huk huk...

ingat lagi pada entry lepas pasal dugaan yang i dapat??kalau x ingat sila la klik sini..hari ni baru terbuka hati nak cite apa yang sebenar-benarnya jadi...senang cite i kena PUKAU..waaaaaa xmau caye..nape i yang kena???rasa nak menjerit j bila member cakap i kena PUKAU...xmau citer detail sangat nanti i sedey balik sob sob sob...i bengang giler ngan mamat tuh bukan setakat duit j die kebas ngan atm card pun die dapat..punya la baik hati i nih...siot j dah macam orang bodo j sesenang bagi..padahal i bukan senang nak bagi barang kat orang xkenal,sekali nasib x baik berjumpa pulak ngan orang tuh...mencik mencik!!!!!

nasib baik la masa tuh i xbagi sume kad atm yang ada kalau x memang kayap la dan bertambah bengang banyak benda kena buat, blok akaun pastu kena ganti baru plak kan dah bertambah keje..memang nyusahkan orang betul sakit hati.dah la nak ganti balik kad atm tuh macam orang giler. baru tau susah gak kalau nak ganti kad atm yang hilang,macam-macam la yang kena ade nak buku la,ic la kena p sana kena p sini sampai 1 tahap rasa nyampah sangat...

hari ni bila dah dapat kad tu balik i boley lupe plak password baru still lagi guna yang lama,aisehhhh memang menyampah gilerrr...esok kena mengadap pegawai bank tuh lagi..hishhh malunye xsampai 2 hari dapat kad dah kena balik ngadap pegawai bank tuh lagi,sure die ingat i ni teruk sangat..mmmmm rasanya esok i xmau pegi kat bank yang sama la masih ade lagi kiosk kat bawah..hehehe xde la malu sangat hehehehe...walau ape-ape pun i anggap sume ni dugaan pasti ada hikmah di sebaliknya InsyaAllah..

oh yeee pada kengkawan sume i nasihatkan hati-hatila bila berjalan nak lagi kalau sorang, kalau ade yang tetiba tegur tuh x usah pedulikan, sekarang nih macam-macam boley berlaku. biar orang kate kita sombong asal kite selamat....oh i masih trauma dengan kejadian tuh...

5 comments:

  1. ain,kesian u..patutla..knp u x cite kat i.pastu mcmn, duit u sempat x dia amik? u bg duit skli ke? cite psl kes pukau ni, i pon pnh kena ms dlm bas nk blk Karak, pempuan, akak tu tepuk je peha i, i terus lena, sedar2 duit i rm200 kot dia kebas. turun bas i mcm bengong2.

    ReplyDelete
  2. sihir... hmm... harap2 bertaubatlah mereka....

    ReplyDelete
  3. Harap takkan berlaku lagi lepas ni~

    ReplyDelete
  4. k.sah: die kebas sekali duit i huk huk huk..
    en mamat: yee harap mereka2 ni bertaubat,xguna makan duit haram.
    aida: mmmm..harap2 ni yang pertama dan last rrr...xmau dah kena serik huk huk huk

    ReplyDelete
  5. ain,mcmn dia kebas skli? dia ada pasword ur atm ke?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.