nuff ads

Thursday, September 2, 2010

Trip 2 JB..

Salam..sorry baru j nak update..

cuti merdeka ritu korang gi mana ek??or korang duk rumah j tak gi mana2...
hehehe..sempena cuti merdeka i,juju n nomie g Jb..ala saje j jalan2 kat tempat orang..
kitorang bertolak malam pas i habis class...perrr syok sehh berjalan malam xde la panas cume yang tak tahan ngantuk j la...ok la u all tengak j la pic yang i upload..

tadaaaaaaaaaaaaa..................

sebelum bertolak haruslah isi minyak dulu...dua orang nih dah lulus keje nih..sure pasni ramai yang berebut nak isi minyak kat sini..kih kih

kat Jb i n juju tumpang di rumah kawan juju kak hajar..nomie plak tido rumah akaknye..sampai rumah kak hajar dalam kul 3 lebih..elok j pas bersihkan badan terus tido huhuhu...
hari merdeka sume orang cuti tapi kak hajar n kak noni kena keje,sian depa..ni pic masa kitorang g wat lawatan kat KPJ Johor..
juju sempat lagi amik pic ....


oh beratnye..hiahhhh...kuat tak i?? kih kih
depa nih keje separuh hari saje..pastu jom shopping plak k...ape la yang juju cakap tuh ek???mayb die nak tunjuk baju tuh kot..
3 sahabat yang sibuk mencuba kasut..

our menu tuk berbuka..oh ye ni kat Pontian...sedapnye nyum nyum..pas berbuka kitorang terus bertolak balik KL....


hehehe...kami sampai di rumah ade la dalam kul 12 lebih...penat sangat esok plak nak keje..


p/s:nak tengok pic len sila la lihat di muke buku saya..huhuhu

No comments:

Post a Comment

nuff ads