FoLlOw Me...

Tuesday, September 28, 2010

sebelum raya service kete pas raya service gigi..

salam..

kalau sebelum raya kite akan service kete sebelum pulang ke kampung, pas raya plak kite tetap kena service tapi kali ni service gigi..nape gigi plak?? hey korang lupe k masa raya ritu bukan ke sume makanan kite makan dari ketupat sampai la biskut raya, tu belum lagi kira makanan lain. masa raya memang syok j makan sampai tak ingat dunia main bedal j sume xkira dah lemak k manis k yang penting hari raya kite makan sume sebab dah xpose lagi..huhuhu...

masa ni la badan mula naik elok2 j pose ritu kurus melidi sekali raya datang badan dah macam tong hehehe...pastu mula la sakit sana sakit sini lebih2 lagi gigi kite ni..mula la nak sakit, kalau anggota badan len yang sakit kira boley tahan lagi tapi kalau gigi yang sakit mau haru biru hidup..xtenang j selagi x di rawat selagi tu la sakit nye menjadi-jadi..masa ni la klinik menjadi penuh dan sesak ngan orang..

oh motif tetiba cerita pasal gigi ni pehal??? hehehe sudey tentu ada kaitan ngan empunya diri..sah2 la i nak g service gigi ni, tampal ape yang patut hehehe...mmmm tapi dah lama xjumpa dentist takutnyeee...ade sape2 boley teman i g dentist x?? cuak rrr...hishh mengalahkan budak kecik j huk huk huk...

2 comments:

  1. jom3...brapa ringgit??
    g klinik kerajaan je dah la..baru singgit..

    :)

    ReplyDelete
  2. hishhh sure ramai kalu govt..makin bertambah sakit plak..skang ni tampal brapa hinggit ek??

    ReplyDelete