FoLlOw Me...

Monday, September 13, 2010

Raya 2010..

Salam..huhuhu selamat hari raya..

mmm..skang nih baru ade masa nak update blog..raya tahun nih best tak??? sure best kan..macam yang i cakap pada entry yang lepas tahun nih i raya kat kelate..maka bertambah2 syok la raya tahun nih..sume balik sampai rumah riuh dengan suara anak cucu yang sekali setahun dapat berkumpul..

xyah cakap banyak jom tengok betapa meriah dan kecohnye bila sume ade..

ni baru separuh j....

mak cik2 ku..


me n my cik su...

my mum n adik..

my bro n kazen..ntah ape la yang depa borak..

ni masa raya kedua..nak g rumah tunang cik su...

ni raya ketiga..me n my ayah chik a.k.a atok...kalau nak tau sume anak, cucu n cicit panggil atok i nih ngan gelaran ayah chik..xtau nape sume panggil ngan gelaran yang sama..

wit my kazen cik fatin, dah besar dak nih....

hehehe..ni antara pic yang i letak kalau nak yang len cam besa kat my muka buku..duk kat sini rasa cam malas j nak balik KL,actually i sepatutnye balik Kl hari ahad tapi tunda hari rabu balik sekali ngan my cik su..

ok la stakat ni saja tuk kali ini..i masuk opiz 20hb maka boley la braya sakan..kih kih kih..

oh ye tak lupe juga pada yang tiada...takziah tuk keluarga Datuk Sosilawati dan 3 lagi mangsa al-fatihah buat mereka..

No comments:

Post a Comment