Kawen Punya Pasal... - NIA KHAIRUDIN

Breaking

LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday, September 14, 2010

Kawen Punya Pasal...

Salam..

Aktiviti rini pepagi lagi dalam kul 9 lebih i dah g klinik, tujuannye nak wat ujian HIV...yela sekarang kan dah jadi salah satu syarat wajib sebelum kawen kite kena la wat ujian HIV nih..sesampai j kat klinik tuh sekali i tengok fuyooo..... ramai giler orang al maklum la nama pun klinik kerajaan,maka ramai la orang yang menunggu giliran. ikut hati mau j pergi klinik swasta, tapi tula pihak yang berkenaan hanya terima result dari klinik kerajaan j. Nasib baik la pasangan pun orang kelantan juga jadi urusan len xde la serumit cam orang yang kawen berlainan negeri..Satu hal dah selesai tinggal yang len plak....

Alhamdulillah result ujian pun dah dapat, aktiviti diteruskan lagi dengan mencari barang kawen plak..Lokasi beli belah kali nih di Pasar Siti Khadijah dan sekitar kawasan Kota Bharu, Kelantan....
aiyooo sudah rambang mata daaa..tengok la sume cantik2..camner nak pilih nih??



akhirnya beli yang ini...sesuai dengan tema purple..huhuhu

Dah jumpa kain yang sesuai, jom kite cari barang len plak...


Kita pilih la dulu mana yang berkenan di hati...banyak la plak len kali la datang balik..

Makin pening kepala i...nih kena tengok budget nih takut lari la plak...len kali datang lagi naaa...

Aisehhhh nak kawen pun susah,banyak benda kena pikir..hishhh banyak lagi barang xde nih,kenduri plak xlama lagi..mmmm..nasib baik la i ni peneman j, yang nak kawen nih sebenarnya mak cik i...huhuhuhu...gaya cam i plak yang nak kawen kih kih...

3 comments:

  1. huhuhuhuhu..ingtkan ko yg nk kawen..
    rase seronok jap..
    rupe-rupenye~cheh..

    ReplyDelete
  2. cepat la sket..dah cukup umo dah kan..

    ReplyDelete