LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Sunday 26 September 2010

jom lepak kat library...

Salam..

hari ni baru berkesempatan update blog nih..cuti hujung minggu ni agak busy dan banyak aktiviti tambahan pula bila jadi student nih lagi la busy x hingat..sabtu lepas i ade class petang so pagi hari i ngan classmate g la study kat library dulu...best sket dapat study dalam library tenang j senang ilmu masuk huhuhu..yela kalau kat rumah ade banyak dugaan nak plak bila nampak bantal dan katil mau study dalam mimpi j...dalam sibuk nak study tuh i sempat gak snap beberapa pic..

yang ni i google j...




study kat sini best sebab xramai orang sunyi j..yang paling penting persekitaran die tuh yang best dan banyak kemudahan, cume yang kurangnye buku-buku rujukan terutamanya untuk subject yang i amik..tapi xp la asal i boley study ngan tenang pun dah kira baik..kitorang duk sini ada la dalam 2 jam pastu bersiap2 nak ke class plak..mmm pasni library ni akan jadi tempat lepak i plak..huhuhuhu..

p/s:Lepas ni jom ramai2 pergi ke Perpustakaan Kuala Lumpur yang terletak di Dataran Merdeka. Sama2 la kita jadikan amalan membaca satu budaya..huhuhu

1 comment: