LIFESTYLE - REVIEW - TRAVEL - BEAUTY - HEALTH

Tuesday 24 August 2010

Kerja sampingan di bulan pose..

Salam dan selamat berpuasa..

Sekarang nih kerja i kat opiz tuh banyak sangat,makin bertambah plak sejak bulan pose nih,sampaikan nak berFB pun xsempat..ni sume sebab kad raya punya pasal..my big bos suruh i tampal2 kad2 yang nak diberi pada sahabat2nye..dah name pun staff buat j laa.. terasa plak bahang hari raya..nak lagi sambil wat keje tuh ditemani dengan lagu..lagi best kalau lagu tuh nyanyian P Ramlee or siti bertambah syok kan??

Tapi lagu yang i duk dengar nih xde kaitan langsung dengan hari raya kalau boley tiap2 hari dengar..ku harap lagu raya sekali lagu tamil daaa...nak wat camner kan my bos kira bos jugak la die nih, die orang india maka hari2 dengar lagu tamil sampai i pun dah lali..pasrah saja...kadang2 tuh lagu bollywood best gak telinga nih dengar..kira tau gak rr nak nyanyi pun..huhuhu

Esok ada lagi kad raya yang nak kena pos..mmmmm ni la rutin i bila bulan pose...gunting, tampal dan pos..nasib baik keje xbanyak sangat...agak2 ade tak orang yang nak hantar kad raya kat i ek?? selalu sms j..kalau dapat kad raya lagi best..huhuhu..

habis meja i penuh ngan sampul kad raya j..

xcukup tempat i, sampai bilik bos skali i wat keje...


hehehe...nih bukti i wat keje tauu..bos meeting sempat lagi snap pic ek..huhuhu

pemandangan dari bilik Tan Sri..

8 comments:

  1. nanti aku bg kad raya versi digital eh..tunggu je ye..

    ReplyDelete
  2. waaa best2 nanti wat tuk aku gak ek..aku pn nk send kat mmber i jgk..

    ReplyDelete
  3. lor mcm tu ek?? mn aku reti nk wat cam ko...ko kan terror bab2 nih..boley laaaa :)

    ReplyDelete
  4. hahaha..aku pun x wat lg nih..xsempat..sibuk tol la..haha..mgu dpn dh last keje..
    6hb dah start cuti..best nyer..cuti awal..hahaha..
    sok cuti leh wat kat umah..yeyeye..

    ReplyDelete
  5. wah bestnye cuti awai..aku plak cuti start 8hb sampai 17hb..huhuhu

    ReplyDelete
  6. aku cuti awal b4 raya..
    ko cuti lame pas raya..best la ko..

    ReplyDelete